Kimim ?

Gecenin bir köründe oturmuş balkonun köşesine açmışım bir şarkı bi hüzün bir de sigaram tabi düşünüyorum kendi halimde bazen konuşuyorum da kendimle. Evet evet konuşuyorum konuşacak kimsem yok ki benim diyorum neden diyorum hani nerdeler iyi gün dostları meğer hepsi boşmuş insan yalnızlığından kaçamıyormuş hani öyle ahım şahım bir yalnızlık da değil benimki bildiğiniz çile, dert, keder.. Neden bitmiyor acılar acıların yarattığı sancılar bu bulutlar gri gri yağan karanlık çökünce şehre hadi diyorum uçun uçun martılar..
Bu gece efkarım tavan yapmış galiba ki soruyorum ben kimim neresindeyim bu hayatın diye kimse cevap vermiyor yahu çığlık atıyorum yok ses yok arkadaş. Teoman söylüyor tabi bak o konuşuyor benle ama o da soruyor bana  "zaman mı değişti yoksa ben mi? " diye ne bileyim canım zaman değişti diye değişmişizdir belki kim bilir.
Durun bu böyle olmayacak anlatayım kendimi bir ses uğruna tüm dünyamı değiştiren biriyim ben kalkıp giden uzaklara sahi felsefe de kötü bir tercih değildi sanırım fakat pişman mıydım ?
Aile içi sorunlarla boğuşan ben hayatın zelzelesinden bir anda çıkıp sanki hiç derdim yokmuş gibi varoluşu sorgulamaya başladım. Yanlış. Yanlış kardeşim yanlış işte.
Yahu ben ekmek parası bulamadığım günlerden mi anlatayım yoksa bir odanın içinde geçen çocukluğumdan mı yaşayamadığım hani.
Neyse boşverelim bunları buna da şükür nefes alıyorum hala.
Hani bazen insan sığamaz yerlere göklere işte öyleyim kusmak istiyorum bir sese her şeyi lakin ses yok var mı ? Yok.
Çok bunaldım kurtarın beni yardım edin diye bağırmak istiyorum da insanların kötülükleri aklıma geliyor susuyorum böyle mango poşetine annemin koyduğu fasülyeler gibiyim. Anlamsızım. ANLAMIM YOK sizin var mı ?
Ne var diyorum bende insansavar mı var neyim eksik neden mutsuzum acıyı mı seviyorum yoo hayır nasıl mutlu olunur söylesenize bana bende olayım..
Desem şimdi size çok şahane bir tatil köyünde tatil yapıyorum ne kadar ilgi çekici mutlu bir olay olurdu gözünüzde ama desem ki dört duvar içinde çığlık çığlığa yalnızlığım ses yok yine yok. Adalet ? Hiç olamadı..
Bir anlamsız yazının daha sonuna geldik ezan okunmaya başladı bir sigara daha ve kapanış..

Felsefik Sessizlik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İnstagram